مصاحبه آرشیو خبر ها
یکدلی و استحکام قهرمان شد ، اسکودتو تقدیم به مارکیزیو

یکدلی و استحکام قهرمان شد ، اسکودتو تقدیم به مارکیزیو

بعد از باخت دقایق آخر ناپولی برابر رم، یوونتوس توانست پنجمین اسکودتوی پیاپی اش را جشن گرفت، در وینوو به این مناسبت جشن و سرور به پا شد، کاپیتان افسانه ای یوونتوس در حاشیه ی این شادی های ماندگار گفت:

 

بعضی ها بازی ای که در رم برگزار می شد دیدند، اما باید اعتراف کنم من آنقدرها برای این بازی هیجان زده نبودم چرا که با 3 امتیازی که در فلورانس گرفتیم عملا پیروزی آخرمان را گرو گذاشتیم. شاهکاری که به آن دست یافتیم دیوانه کننده و حیرت آور بود. فکر می کنم این زیباترین اسکودتویی است که تا به حال گرفتم چرا که نمایشی از یک قدرت باورنکردنی بود.اگر قهرمانی اول (از این ۵ قهرمانی ، سال ۲۰۱۲)‌ هیجان انگیز بود ، به این خاطر بود که غیرمنتظره بود ، این قهرمانی مهیج است ، چون بسیار دشوار بود.

 

جیجی ادامه داد:

 

این قهرمانی پیروزی یکدلی و استحکام بود، از بازیکنان گرفته تا باشگاه. این قهرمانی برای من پاداشی لذت بخش است، و بدون اینکه بخواهم به نظر مغرور و از خودراضی بیایم، فکر می کنم کاملا عادلانه بود. وقتی با چند امتیاز اندک کمتر نسبت به ناپولی دوم بودیم، بسیار ناراحت کننده بود اگر متوقف می شدیم و همانجا می ماندیم. بعد از نوار پیروزی آنچنانی، می توانستیم بایستیم و نفسی تازه کنیم، اما نخواستیم در اوج از پا بایستیم.

 

کاپیتان ادامه داد : 

 

اگر بخواهم اسکودتو را به کسی تقدیم کنم؟ بیشتر از همه و در درجه ی اول آن رابه کلودیو مارکیزیو تقدیم می کنم بعد به گروه ، به بازیکنان ، به باشگاه و به هواداران.ما ارزش های فنی و اخلاقی ای نشان دادیم که در بسیاری از تیم ها یافت نمی شود .ما حتی وقتی دررده ی ۱۵ـم بودیم اندیشه ی بازگشت در سر داشتیم و ولی بری اینکار باید کمر همت می بستیم و غرورمان را حفظ می کردیم.افکار و کلمات در صورتی که گروهی از افراد سربلند و باوقار نداشته باشید که آماده ی دریافت پیام باشند ، انتزاعی خواهند بود.عزم و اراده بخش مهمی از این تیم بوده است ، از هم تیمی های جوانم گرفته که به خوبی در تیم ادغام شدند تا بازیکنان مسن تر ، با همخوانی فراوانی توانستیم صفحات جدیدی در تاریخ فوتبال بنویسیم.

 

رکورد کلین شیت تاریخ سری آ‌؟

 

رکورد من دوره ی خوبی بود که در آن زندگی کردم و آن را با هم تیمی هایم به اشتراک گذاشتم.اگر در یک تیم فوق العاده نبودم هرگز نمی توانستم به چنین رکوردی دست پیدا کنم.پس باید تا ابد از هم تیمی هایم ممنون باشم ، چرا که به من کمک کردند که فصل شخصی جدیدی در تاریخ بنویسم.اما در این مورد باید در مورد گروه صحبت کنیم.لیگ قهرمانان؟ فکر می کنم می توانم دو فصل دیگر بازی کنیم ، واضح است که اگر سر پر سودایی نداشتم ، قبل تر از این ها از فوتبال خداحافظی می کردم.وقتی صحبت از رسیدن به اهداف باشد ، آدم متعادلی هستم و فکر نمی کنم هیچ وقت تا یه اینجا با عملکردم در زمین شکست خورده باشم.

 

فینال کوپا ایتالیا؟

 

جام مهمی است که سال گذشته بعد از سالها موفق به فتحش شدیم ، به همراه یووه بارها در این رقابت ها در فینال مغلوب شده ام ، و حالا باید برای چالش مشابه آنچه در رم تجربه کردیم آماده شویم ، اگرچه میلان می تواند در تک بازی هر تیمی را ببرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: